piątek, 4 marca 2016

LBA "Pada deszcz"


 Cudowna Cometa nominowała mnie do LBA, za co niezmiernie Ci dziękuję =D. Niestety nie będę już nikogo nominować, gdyż zrobię to na drugim blogu, gdzie również niedługo pojawi się LBA, tyle że tym razem od Cameleon, która tak swoją drogą odpowiedziała na te same pytania w tym poście. Tak więc zaczynamy:

1. Wyobrażasz sobie nagle przestać blogować? Byłabyś w stanie to zrobić?
Hmmm, chyba mogłabym to zrobić, chociaż polubiłam blogowanie, ale myślę, że mam tyle innych zainteresowań, że po jakimś czasie bym się przyzwyczaiła.
2. Gdybyś mogła wybrać epokę lub dane lata w których chciałabyś żyć, to które by to były?
Zdecydowanie oświecenie lub czasy rewolucji przemysłowej. Nauka, nauka, nauka...czy ja muszę tu jeszcze coś dodawać? ;)
3. Wolisz staroświeckość, czy nowoczesność? Uzasadnij.
Wolę nowoczesność, ale nie mam tu na myśli gimbusów, czy portali społecznościowych, chodzi mi bardziej o prawa kobiet czy rzeczy związane z medycyną, robotyką i ogólną świadomością ludzką.
4. Czy w przyszłości chciałabyś nadal blogować lub pisać powieści?
Jasne, że bym chciała, ale nie wiąże to bezpośrednio z moją wymarzoną karierą, więc nie wiem czy znajdę czas...
5. Jakiego autora książek lubisz najbardziej?
Może to dziwne, ale przez bardzo długi czas w ogóle nie zwracałam uwagi na autorów, po prostu czytałam i tyle, a często nie miałam pojęcia kto napisał książkę, którą aktualnie czytam. Więc, takiego ulubionego to ja nie mam.
6. Czy jakaś książka wzruszyła Cię do łez? Jeśli tak to jaka?
Jeszcze nigdy żadna książka mnie nie wzruszyła. Nigdy nie płaczę na książkach. Nie płaczę na filmach. Jedyny na którym się rozklejam to "Thor" i "Thor: The Dark World". Nie pytajcie dlaczego...
7.  Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Chciałabym zostać chirurgiem i założyć własną fundację charytatywną.
8. Co jest Twoim największym zainteresowaniem i dlaczego?
Ostatnio bardziej zajęłam się rysowaniem, a przez ostatnie dwa lata praktycznie "zakopałam" ( tak, to aluzja do pewnej Biblijnej przypowieści) ten talent, aczkolwiek ostatnio zaczęłam się bardziej interesować rysunkiem.
9. Skąd czerpiesz inspirację?
Czasem po prostu coś mi wpada do głowy. Ot tak. A tak konkretnie to chyba nic mnie nie inspiruje tak dobrze jak jazda samochodem. Najlepiej myśli mi się właśnie w samochodzie.
10. Co robisz najchętniej w deszczowe, smutne dni?
Deszczowe dni nie są smutne! Są cudowne!
11. Co robisz, by poprawić sobie humor?
Gram w gry komputerowe. Nawalanka z zombi zawsze poprawia nastrój =D
~MrocznaKosiarka

2 komentarze:

  1. Ta nominacja należała Ci się, nie ma za co dziękować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak dziękuję i wymyśliłaś naprawdę świetne pytania =D

      Usuń