czwartek, 30 lipca 2015

Witamy!

Witajcie!

Jestem Cameleon, razem z MrocznąKosiarką jesteśmy administratorkami i autorkami tego bloga. Prowadziłam już wiele blogów i nadal prowadzę jeden. Tym razem wraz z moją przyjaciółką MrocznąKosiarką postanowiłyśmy napisać nasz własny blog fantasy. W zakładce "Zakazany Selen" możecie znaleźć informacje o tematyce opowiadania.
 Teraz chciałabym Was serdecznie TU powitać i zaprosić do czytania oraz szczodrego komentowania
~ Cameleon

Cześć tu MrocznaKosiarka!

Jestem jedną z administratorek tego bloga! Z moją Przyjaciółką Cameleon wymysliłyśmy całkiem ciekawą historię Fantasy. Mam nadzieję, że wam się spodoba!
Posty będą publikowane raz na tydzień. Raz z perspektywy mojej bohaterki, a raz bohaterki Cameleon.
Prosimy o komentarze i wsparcie, bo jak wiadomo pisanie  czegoś wspólnie nie zawsze jest łatwe!
~MrocznaKosiarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz